Festivalurile UNTOLD și Neversea continuă să celebreze performanța academică prin campania „Student de 10”, aflată la cea de-a treia ediție. Inițiativa, susținută de Kaufland România, le oferă studenților care încheie sesiunea de vară cu media maximă o recompensă aparte: acces gratuit la cele mai mari festivaluri de muzică din România.
Campania este dedicată studenților de la universitățile de stat din România, care obțin nota 10 la toate examenele din sesiunea de vară. În semn de apreciere pentru efortul și dedicarea lor, aceștia vor primi bilete gratuite la UNTOLD sau Neversea – două dintre cele mai așteptate evenimente muzicale ale verii.
În plus, toți studenții care promovează sesiunea, indiferent de notă, beneficiază de abonamente la preț special, cu un discount de 40 de euro pentru accesul la festivaluri.
„“Student de 10” este o campanie dedicată tinerilor care se remarcă prin rezultate academice deosebite. Este un moment în care răsplătim excelența și performanța în educație, oferindu-le absolvenților de top experiențe de neuitat. Cei care reușesc să obțină nota maximă la sesiune vor avea ocazia să trăiască magia unor evenimente muzicale de talie mondială, UNTOLD și Neversea. Această inițiativă confirmă angajamentul nostru de a susține și încuraja tinerii să aspire la performanță, recunoscând eforturile lor academice prin experiențe memorabile. Campania nu doar că promovează valorile educației și dedicării, dar și oferă tinerilor motivația de a continua să exceleze”, a declarat Edy Chereji, Co-Fondator UNTOLD Universe.
Kaufland România, partener al campaniei încă de la prima ediție, își reconfirmă implicarea în sprijinirea educației și a tinerilor cu inițiativă.
„Noi credem că este important ca munca să fie răsplătită, iar performanța recunoscută. Acesta a fost motivul care ne-a determinat să susținem timp de trei ani la rând studenții de nota 10, prin parteneriatul dintre Kaufland România și Neversea & UNTOLD. Este important să le arătăm acestora că rezultatele lor contează și că primesc recunoștința meritată, în special pentru că avem nevoie de tineri responsabili și pasionați de domeniile pe care le studiază. Această convingere se reflectă și în cadrul companiei Kaufland, unde oferim tinerilor programe dedicate la care pot participa încă din timpul studiilor, fie că este vorba de programe de internship, traineeship, sau de joburi part-time și entry-level. Îi așteptăm pe toți cei de nota 10, și nu numai, să se bucure la Neversea și UNTOLD de o binemeritată pauză de distracție și îi invităm în zona DayDreaming by Kaufland din festival pentru experiențe inedite, premii și informații despre oportunitățile de carieră din cadrul companiei”, explică Estera Anghelescu, Director Recrutare și Employer Branding la Kaufland România.
Cum te înscrii
* Studenții care vor să participe în campanie trebuie să completeze formularul disponibil online:
* Pentru UNTOLD: https://wkf.ms/4ckXexU
* Pentru Neversea: https://wkf.ms/45FioVx
Cei interesați de oportunitățile de carieră oferite de Kaufland pot accesa platforma dedicată: cariere.kaufland.ro
UNTOLD, clasat pe locul 3 în lume în topul festivalurilor internaționale, va avea loc între 8 și 11 august, la Cluj-Napoca. Line-up-ul ediției 2024 include nume de top ale industriei muzicale globale, printre care Sam Smith, Swedish House Mafia, Lenny Kravitz, Louis Tomlinson, Burna Boy, Tom Grennan, Solomun, Carl Cox, Fisher, Martin Garrix, Zerb și mulți alții.
Neversea, cel mai mare festival pe plajă din Europa, revine în Constanța între 4 și 7 iulie, cu peste 100 de artiști internaționali și români. Printre aceștia se numără Maluma, Nick Carter, G-Eazy, Bebe Rexha, Tinie Tempah, DJ Snake, Dimitri Vegas, Sofi Tukker, Steve Aoki, Mahmut Orhan, Salvatore Ganacci, Tujamo și alții.
CITEȘTE ȘI Universitatea “Babeș-Bolyai”, implicată în proiecte de amploare pentru dezvoltarea educației duale